
Projekt:
A Zwack Fütyülős likőrcsalád csomagolásának modernizálása és a termék identitásának újraalkotása 25-35 év közötti férfi célközönség számára.
Koncepció
Minden ízt egy vonzó női figura személyesít meg.
Az italon áttűnő rendhagyó, intuitív design a vásárló kíváncsiságára hat.
A palackot kézbevéve, a cimke belső oldalát vizsgálva és a palackot forgatva létrejön a termékkel egy interaktív, személyes kapcsolat, mielőtt megkóstolta volna.
“Neked melyik az eseted?”
ízek:
Csokoládés Mogyoró, Pisztáciás, Epres Rosé, Mézes Barack, Cseresznye, Kék Áfonya, Karamellás Zöldalma, Barack, Málna, Bodza, Szilva, Meggy

Varázslat az üvegben

Az italon áttűnő intuitív design a vásárló kíváncsiságára hat.
A palackot kézbevéve, a cimke belső oldalát vizsgálva és a palackot forgatva létrejön a termékkel egy interaktív, személyes kapcsolat, mielőtt megkóstolta volna.






